pondělí 17. září 2012

Diana L. - backstage

I always really loved BACKSTAGE photos I liked it even before I got into this field.

Not everyone gives you the chance to see backstage photos but for me are backstage moments fascinating and they give me sort of a good feeling... It's still very surprising to me what is going on in the backstage and how much work is behind all of it, that the final effect is the best.

Maybe some of you have the same feeling...so I'll keep up with posting some pictures from photo shoots.












Už v dobách, kdy jsem ještě nefotila naplno jako teď,  jsem kromě krásných fotek, modelek, vizáží a stylingů doslova žrala jednu věc a to BACKSTAGE fotky!

Ne každý je zveřejňuje, nicméně i sebemenší pohled do zákulisí mě fascinoval a trochu mi připodobnil atmosféru celého focení... Vždycky mě překvapilo co se všechno mohlo dít v zákulisí a kolik lidí vlastně pracuje na tom, aby výsledný efekt byl co největší.

Pokud to snad někdo z Vás má podobně, pokusím se Vám sem dávat z každého focení pár obrázků, jak to vlastně vypadá, když já fotim.

Z focení s Diankou, jich mám pár, pro příště se ale polepšim...a i třeba najdu i nějakého backstage fotografa anebo fotografku, aby jste to měli komplet.

Žádné komentáře:

Okomentovat