středa 17. února 2016

Výstava Fotočtverečku

Splnila jsem si sen - vést kurz focení pro děti. Mých 11 svěřenců odhlasovalo, že to není kroužek, jako všechny tanečky a výtvarky a tak si prý říkáme "Fotočtvereček".




Je naprosto úžasný pozorovat, jak to děti baví a jak se zlepšují. Na to, že před půl rokem většina nevěděla, kde se foťák zapíná a teď už řešíme pokročilá nastavení,  je to vážně výkon.

Co mě ale těší asi úplně nejvíc je to, kolik se toho naučim já. Díky občas dost pikantním dotazům se často nad fotografováním zamýšlím úplně z jiné perspektivy než při svém běžném provozu.
A hlavně ten jejich pohled na svět! Včera mi zrovna jedna úžasná osoba řekla, že zachovat si v dospělém životě v sobě takovou tu dětskost - naivitu ve smyslu, že nic nesoudí, dokud nezažijí a hlavně otevřenou mysl, je velké umění. A já nemůžu víc než souhlasit.


Pokud Vám k něčemu dochází inspirace, oslovte děti.
Pak slibuju, že nebudete stíhat zapisovat myšlenky a nápady.



A abych se dostala k té hlavní věci.. Dneska jsme ve volnočasovém centru Na Fialce nainstalovaly naši první výstavu. Děti si ji připravily od A do Z samy a co jsem dneska slyšela, tak se na ní chystají babičky ze všech koutů republiky.
Tak jen kdybyste měl někdo cestu kolem, koukněte se nad schodama ke kinu na ty díla, co vytvořily.  Jsou na sebe moc pyšná a já na ně :)





Žádné komentáře:

Okomentovat